Konkurs na stanowisko do ds. inwestycji, nieruchomości i zamówień publicznych

Milejczyce, dn. 10.06.2011 r.

 

INFORMACJA

WÓJTA GMINY MILEJCZYCE

o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze

 

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Milejczyce ul. Szkolna 5 17-332 Milejczyce

II. Stanowisko urzędnicze: ds. inwestycji, nieruchomości i zamówień publicznych

III. W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko wybrany został:

Pan Jerzy Iwanowiec zam. Milejczyce ul.Krzywa

IV. Uzasadnienie dokonanego wyboru:

- spełnienie wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze

- uzyskanie akceptacji komisji przeprowadzającej nabór. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej komisja rekrutacyjna stwierdziła, że kandydat posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywania powierzonych obowiązków na stanowisku pracy ds. inwestycji, nieruchomości i zamówień publicznych.

 

Wójt Gminy Milejczyce

 

 

WÓJT GMINY MILEJCZYCE

 

OGŁASZA NABÓR

 

NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY

 

ds. inwestycji, nieruchomości i zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Milejczyce ul.Szkolna 5, 17-332 Milejczyce

 

 

 

Wymagania niezbędne:

 

1) obywatelstwo polskie,

 

2) wykształcenie wyższe o kierunku administracja publiczna,

 

4) minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej na stanowisku podobnym do stanowiska objętego naborem,

 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

 6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 7) nieposzlakowana opinia,

 8) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w / w stanowisku.

 9) znajomość przepisów z zakresu prawa samorządu terytorialnego, postępowania administracyjnego, prawa budowlanego,gospodarki nieruchomościami oraz przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych,

  

 II Wymagania dodatkowe

 1) podyplomowe studia z zakresu zamówień publicznych lub wyceny nieruchomości,

 2) umiejętność sporządzania kosztorysów,

 3) doświadczenie w prowadzeniu procesu inwestycyjnego,

 4) umiejętność obsługi komputera,

 5) komunikatywność,kreatywność,

 6) samodzielność,

 7) posiadanie prawa jazdy kat.B

 
 

III Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1)w zakresie inwestycji:

a) wykonywanie prac zmierzających do prawidłowego przygotowania inwestycji, ich realizacji, odbioru, rozliczenia i przekazania do użytku,

b)prowadzenie spraw związanych z modernizacją, remontem i utrzymaniem chodników,dróg i ulic gminnych ,

c)prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,

d)nadzorowanie realizacji odśnieżania,

e)wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,

f)prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem obiektów oświetlenia ulicznego,

g)umieszczanie i utrzymywanie w należytym stanie tablic z nazwami ulic i placów gminnych;

h)poszukiwanie możliwości pozyskania środków finansowych ze źródeł krajowych i zagranicznych, przygotowywanie wniosków i dokumentacji aplikacyjnej,

i)realizacja , rozliczanie, monitoring i sprawozdawczość z zakresu projektów realizowanych przez gminę,

j)współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie gminy w zakresie aplikowania o środki zewnętrzne;

 

2) w zakresie gospodarki nieruchomościami:

a) prowadzenie spraw z zakresu zamiany, sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność gminy,

b) prowadzenie spraw z zakresu najmu, dzierżawy bądź użyczania nieruchomości komunalnych,

c)prowadzenie spraw związanych z darowaniem przez gminę nieruchomości na cele publiczne,

d)zabezpieczanie wierzytelności gminy przez wpisanie w księdze wieczystej hipoteki oraz wydawanie zaświadczeń o spłacie wierzytelności,

e)wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości,

f)prowadzenie spraw z zakresu tworzenia i gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,

g)prowadzenie spraw z zakresu opłat adiacenckich,

h) aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości oraz trwałego zarządu,

i)przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

j)prowadzenie spraw sprzedaży i wydzierżawiania gruntów rolnych przejętych od Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa,

k)realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami
l)prowadzenie spraw z zakresu postępowania rozgraniczeniowego i ustalenia przebiegu granic,

ł)prowadzenie rejestru zabytków i współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,


3) w zakresie zamówień publicznych:

a)organizowanie i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych;

b)przygotowywanie projektów umów dotyczących udzielanych zamówień,

c) prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości odnośnie zamówień publicznych;

d) przygotowywanie danych niezbędnych do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zajmowanego stanowiska.


IV Warunki pracy:

1) wymiar czasu pracy: pełny etat

2) miejsce pracy: Urząd Gminy Milejczyce

3) umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych.


V. Wymagane dokumenty

1) Życiorys (CV).

2) List motywacyjny.

3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

4) Kopie dokumentów poświadczających posiadane doświadczenie i wykształcenie, potwierdzone za zgodność z oryginałem.

5) Kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, potwierdzone za zgodność z oryginałem.

6) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem,

7) Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

9)Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).

Pisemne zgłoszenia kandydatów należy składać w terminie do dnia 30.05.2011 roku do godz.15.30 na adres :Urząd Gminy Milejczyce ul. Szkolna 5,17-332 Milejczyce ,w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek , piątek od 7.30 do 15.30; wtorek od 8.00 do 16.00.

Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z adnotacją „Konkurs na stanowisko ds. inwestycji, nieruchomości i zamówień publicznych”.

 

IV Inne informacje

 

1.Nabór odbędzie się w dwóch etapach :

a) I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów.

b) II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej.

2.Do II etapu dopuszczeni zostaną kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne.

3.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458.).

5. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

6. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Milejczyce.

Wójt Gminy

Grażyna Jaszczuk




 

Załączniki

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Milejczyce

Wytwarzający/odpowiadający: Patryk Michał Radzicki

Wprowadzający: Patryk Michał Radzicki

Data wprowadzenia: 2012-08-29

Data modyfikacji: 2012-08-29

Opublikował: Patryk Michał Radzicki

Data publikacji: 2012-08-29