Drugi konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy w Milejczycach

 

 

INFORMACJA

WÓJTA GMINY MILEJCZYCE

o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Milejczyce ul. Szkolna 5 17-332 Milejczyce

II. Stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy

III. W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko wybrana została :

Pani Beata Jonio-Nikitorowicz zam. Mielnik

IV. Uzasadnienie dokonanego wyboru:

- spełnienie wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze

- uzyskanie akceptacji komisji przeprowadzającej nabór.

 

 

Wójt Gminy Milejczyce

ZARZĄDZENIE Nr 15/2011

WÓJTA GMINY MILEJCZYCE

z dnia 4 marca 2011 r.

Wójt Gminy Milejczyce

na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. „o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458) ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy w Milejczycach

I. Wymagania niezbędne kandydata:

  • 1) staż pracy zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. „o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2008r. Nr 223 poz 1458)
  • 2) obywatelstwo polskie,
  • 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • 4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • 5) nieposzlakowana opinia,
  • 6) wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
  • 7) biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny), umiejętność korzystania z internetu.

II. Wymagania dodatkowe:

  • 1) studia podyplomowe w zakresie samorządu
  • 2) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
  • 3) szeroka wiedza o Gminie Milejczyce i jej jednostkach organizacyjnych,

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy

  • 1) planowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska,
  • 2) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem Regulaminu Pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,
  • 3) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,
  • 4) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw przez pracowników,
  • 5) sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów,
  • 6) wydawanie wymaganych poświadczeń urzędowych,
  • 7) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
  • 8) organizowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników,
  • 9) prowadzenie spraw związanych z doborem kadry pracowniczej w Urzędzie, oceną pracowników, według zasad określonych w Regulaminie Pracy,
  • 10) prowadzenie spraw związanych z mianowaniem pracowników i ich oceną dokonywaną według zasad określonych w odrębnej uchwale Rady,
  • 11) wnioskowanie do Burmistrza o przyznanie nagród i zastosowanie kar wobec pracowników,
  • 12) opracowywanie projektów: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, systemu wynagradzania stosowanego w Urzędzie, Regulaminu Pracy, instrukcji związanych z postępowaniem przy przetwarzaniu danych osobowych, oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu,
  • 13) nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie,
  • 14) przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
  • 15) sprawowanie nadzoru organizacyjnego nad działalnością jednostek organizacyjnych Gminy,
  • 16) zapewnienie publikacji prawa miejscowego,
  • 17) gromadzenie zbiorów przepisów prawnych i przekazywanie pracownikom Urzędu zmian przepisów obowiązującego prawa,
  • 18) sprawdzanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Wójta pod kątem formalno - prawnym,
  • 19) udział w sesjach Rady,
  • 20) zajmowanie się sprawami praktyk zawodowych odbywających się w Urzędzie
  • 21) wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Wójta

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • 1) list motywacyjny
  • 2) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej
  • 3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe
  • 4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu
  • 5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • 6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  • 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z póź. zmian.)

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do 18 marca 2011 roku w Urzędu Gminy Milejczyce przy ul. Szkolnej 5 w godzinach poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 7.30 do 15.30; wtorek, od 8.00 do 16.00. Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z adnotacją „Konkurs na stanowisko — Sekretarz Gminy”.

Postępowanie konkursowe obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Milejczycach.

 

Załączniki:

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Milejczyce

Wytwarzający/odpowiadający: Patryk Michał Radzicki

Wprowadzający: Patryk Michał Radzicki

Data wprowadzenia: 2012-08-29

Data modyfikacji: 2012-08-29

Opublikował: Patryk Michał Radzicki

Data publikacji: 2012-08-29