Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Milejczyce
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458) Wójt Gminy Milejczyce zarządza co następuje: § 1. Ogłosić konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Milejczyce. § 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Milejczyce, dn. 4 marca 2011 r.
INFORMACJA
WÓJTA GMINY MILEJCZYCE
o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Milejczyce ul. Szkolna 5 17-332 Milejczyce
II. Stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy
III. W wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia nie została wybrana żadna kandydatura.
IV. Uzasadnienie dokonanego wyboru.
W ocenie Komisji spośród kandydatów, którzy zgłosili swoje oferty nie było kandydata, który dawałby gwarancje prawidłowego wykonywania obowiązków Sekretarza gminy. Jeden z kandydatów, który spełnił warunki złożył rezygnację z podjęcia pracy.
Wójt Gminy Milejczyce
ZARZĄDZENIE Nr 8/11
Wójta Gminy Milejczyce
z dnia 13 stycznia 2011r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Sekretarza Gminy
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458) Wójt Gminy Milejczyce zarządza co następuje:
§ 1. Ogłosić konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy Milejczyce.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
WÓJT
Grażyna Jaszczuk
Załącznik do Zarządzenia Nr 8/11 Wójta Gminy Milejczyce z dnia 13 stycznia 2011r.
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY MILEJCZYCE
o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Milejczyce - Sekretarz Gminy
I. Wymagania niezbędne kandydata:
1) staż pracy zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. „o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2008r. Nr 223 poz 1458),
2) obywatelstwo polskie,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe,
7) biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny), umiejętność korzystania z internetu.
II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
2) szeroka wiedza o Gminie Milejczyce i jej jednostkach organizacyjnych,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy
1) planowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska,
2) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem Regulaminu Pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,
3) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,
4) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw przez pracowników,
5) sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów,
6) wydawanie wymaganych poświadczeń urzędowych,
7) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
8) organizowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników,
9) prowadzenie spraw związanych z doborem kadry pracowniczej w Urzędzie, oceną pracowników, według zasad określonych w Regulaminie Pracy,
10) prowadzenie spraw związanych z mianowaniem pracowników i ich oceną dokonywaną według zasad określonych w odrębnej uchwale Rady,
11) wnioskowanie do Wójta o przyznanie nagród i zastosowanie kar wobec pracowników,
12) opracowywanie projektów: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, systemu wynagradzania stosowanego w Urzędzie, Regulaminu Pracy, instrukcji związanych z postępowaniem przy przetwarzaniu danych osobowych, oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu,
13) nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie,
14) przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
15) sprawowanie nadzoru organizacyjnego nad działalnością jednostek organizacyjnych Gminy,
16) zapewnienie publikacji prawa miejscowego,
17) gromadzenie zbiorów przepisów prawnych i przekazywanie pracownikom Urzędu zmian przepisów obowiązującego prawa,
18) sprawdzanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Wójta pod kątem formalno - prawnym,
19) udział w sesjach Rady,
20) zajmowanie się sprawami praktyk zawodowych odbywających się w Urzędzie
21) wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Wójta
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny
2) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej
3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu
5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z póź. zmian.)
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do 14 lutego 2011 roku w Urzędzie Gminy Milejczyce w godzinach poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30. Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z adnotacją „Konkurs na stanowisko - Sekretarz Gminy”.
Postępowanie konkursowe obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Milejczyce.
Załączniki:
Metryka strony