Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej i inwestycji
WÓJT GMINY MILEJCZYCE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I INWESTYCJI
W URZĘDZIE GMINY MILEJCZYCE
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Milejczyce, ul. Szkolna 5, 17-332 Milejczyce
Stanowisko : ds. gospodarki przestrzennej i inwestycji – 1 etat
I. Wymagania niezbędne:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku – wykształcenie wyższe (preferowane techniczne z zakresu gospodarki przestrzennej, budownictwa i pokrewne lub wyższe administracyjne),
- Co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie czynności,
- Znajomość przepisów ustaw: o gospodarce przestrzennej, gospodarce nieruchomościami, prawo budowlane, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów biurowych,
II. Wymagania dodatkowe :
- Uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej,
- Umiejętność organizowania i prowadzenia procesu inwestycyjnego, organizacji i nadzoru robót
- Umiejętność organizacji pracy własnej;
- Predyspozycje osobowe: komunikatywność, kreatywność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji;
- Posiadanie prawa jazdy min.kat.B,
III. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką przestrzenną gminy, w tym wydawanie decyzji
- Przedkładanie właściwym organom do zaopiniowania projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
- Wykonywanie prac zmierzających do prawidłowego przygotowania inwestycji, ich realizacji, odbioru, rozliczenia i przekazania do użytku,
- Prowadzenie spraw związanych z modernizacją, remontem, utrzymaniem i eksploatacją chodników, dróg i ulic gminnych, w tym prowadzenie ewidencji dróg,
- Organizacja i nadzorowanie realizacji odśnieżania,
- Prowadzenie spraw związanych transportem drogowym, w tym opiniowanie rozwiązań komunikacyjnych i udzielanie zezwoleń,
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem obiektów oświetlenia ulicznego,
- Organizowanie i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- Przygotowywanie projektów umów dotyczących udzielanych zamówień, nadzór nad ich realizacją
- Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych;
- Poszukiwanie możliwości pozyskania środków finansowych ze źródeł krajowych i zagranicznych, przygotowywanie wniosków i dokumentacji aplikacyjnej,
- Realizacja, rozliczanie, monitoring i sprawozdawczość z zakresu projektów realizowanych przez gminę.
IV. Wymagane dokumenty
- CV (życiorys), list motywacyjny,
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- Kwestionariusz osobowy,
- Oświadczenie kandydata o:
- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Kopie świadectw pracy,
- Inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.
V. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca jednozmianowa w budynku Urzędu Gminy Milejczyce oraz w razie potrzeb w terenie,
- Zatrudnienie: umowa o pracę, w pełnym wymiarze, przeciętnie 40 godz. tygodniowo.
- Praca z komputerem; nie występują warunki szkodliwe ani uciążliwe.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu 2015r nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
VII. Miejsce i termin składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Milejczyce ul. Szkolna 5, 17-332 Milejczyce w sekretariacie lub przesyłać pocztą na adres Urzędu do dnia 20.04.2015r. do godz. 15:00, w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nadawcy i adresata oraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki przestrzennej i inwestycji w Urzędzie Gminy Milejczyce”.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
VIII. Informacje dodatkowe
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
- Procedura naboru odbywać się będzie zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych.
WÓJT GMINY MILEJCZYCE
JERZY IWANOWIEC
Metryka strony