Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej i inwestycji

WÓJT GMINY MILEJCZYCE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I INWESTYCJI
W URZĘDZIE GMINY MILEJCZYCE
 

 

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Milejczyce, ul. Szkolna 5, 17-332 Milejczyce
Stanowisko : ds. gospodarki przestrzennej i inwestycji – 1 etat

I. Wymagania niezbędne:

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  2. Brak skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. Nieposzlakowana opinia,
  4. Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku – wykształcenie wyższe (preferowane techniczne z zakresu gospodarki przestrzennej, budownictwa i pokrewne lub wyższe administracyjne),
  5. Co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie czynności,
  6. Znajomość przepisów ustaw: o gospodarce przestrzennej, gospodarce nieruchomościami, prawo budowlane, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
  7. Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów biurowych,

 

II. Wymagania dodatkowe :

  1. Uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej,
  2. Umiejętność organizowania i prowadzenia procesu inwestycyjnego, organizacji i nadzoru robót
  3. Umiejętność organizacji pracy własnej;
  4. Predyspozycje osobowe: komunikatywność, kreatywność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji;
  5. Posiadanie prawa jazdy min.kat.B,


III. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką przestrzenną gminy, w tym wydawanie decyzji
  2. Przedkładanie właściwym organom do zaopiniowania projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
  3. Wykonywanie prac zmierzających do prawidłowego przygotowania inwestycji, ich realizacji, odbioru, rozliczenia i przekazania do użytku,
  4. Prowadzenie spraw związanych z modernizacją, remontem, utrzymaniem i eksploatacją chodników, dróg i ulic gminnych, w tym prowadzenie ewidencji dróg,
  5. Organizacja i nadzorowanie realizacji odśnieżania,
  6. Prowadzenie spraw związanych transportem drogowym, w tym opiniowanie rozwiązań komunikacyjnych i udzielanie zezwoleń,
  7. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem obiektów oświetlenia ulicznego,
  8. Organizowanie i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  9. Przygotowywanie projektów umów dotyczących udzielanych zamówień, nadzór nad ich realizacją
  10. Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych;
  11. Poszukiwanie możliwości pozyskania środków finansowych ze źródeł krajowych i zagranicznych, przygotowywanie wniosków i dokumentacji aplikacyjnej,
  12. Realizacja, rozliczanie, monitoring i sprawozdawczość z zakresu projektów realizowanych przez gminę.


IV. Wymagane dokumenty

  1. CV (życiorys), list motywacyjny,
  2. Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  3. Kwestionariusz osobowy,
  4. Oświadczenie kandydata o:
    • posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    • korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  5. Kopie świadectw pracy,
  6. Inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.


V. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Praca jednozmianowa w budynku Urzędu Gminy Milejczyce oraz w razie potrzeb w terenie,
  2. Zatrudnienie: umowa o pracę, w pełnym wymiarze, przeciętnie 40 godz. tygodniowo.
  3. Praca z komputerem; nie występują warunki szkodliwe ani uciążliwe.


VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu 2015r nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

 

VII. Miejsce i termin składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Milejczyce ul. Szkolna 5, 17-332 Milejczyce w sekretariacie lub przesyłać pocztą na adres Urzędu do dnia 20.04.2015r. do godz. 15:00, w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nadawcy i adresata oraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki przestrzennej i inwestycji w Urzędzie Gminy Milejczyce”.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.

 

VIII. Informacje dodatkowe

  1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  3. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  4. Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
  5. Procedura naboru odbywać się będzie zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych.

 


WÓJT GMINY MILEJCZYCE
JERZY IWANOWIEC

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Milejczycach

Wytwarzający/odpowiadający: Patryk Michał Radzicki

Wprowadzający: Patryk Michał Radzicki

Data wprowadzenia: 2015-04-08

Data modyfikacji: 2015-04-08

Opublikował: Patryk Michał Radzicki

Data publikacji: 2015-04-08