Nabór na stanowisko ds. Gospodarki odpadami komunalnymi w Urzędzie Gminy Milejczyce
WÓJT GMINY MILEJCZYCE
OGŁASZA NABÓR
Na stanowisko ds. Gospodarki odpadami komunalnymi
w Urzędzie Gminy Milejczyce
I. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe,
- Nieposzlakowana opinia;
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- Obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu samorządu gminnego, finansów publicznych , ordynacji podatkowej , gospodarki odpadami , postępowania administracyjnego, w tym postępowania egzekucyjnego w administracji.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i programów biurowych.
- Doświadczenie zawodowe – min.6 miesięczne - na takim samym lub podobnym stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe
- Dobra znajomość terenu gminy Milejczyce.
- Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
- Prawo jazdy kat. B
III. Zakres zadań na stanowisku obejmuje m. in.:
- Prowadzenie postępowań i egzekucji administracyjnej należności pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi , w tym stosowanie środków egzekucyjnych.
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych , w tym obsługa systemu informatycznego odbioru odpadów komunalnych,
- Prowadzenie bazy danych rejestru gminnego właścicieli nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
- Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- Prowadzenie wymiaru i ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego,
- Przygotowywanie projektów decyzji ustalających obowiązek uiszczania opłat za odbieranie odpadów komunalnych,
- Prowadzenie bazy danych rejestru przyłączy wodociągowych i zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne;
- Fakturowanie i księgowanie należności za wodę od odbiorców indywidualnych i zbiorowych, przygotowywanie projektów umów w tym zakresie oraz prowadzenie ich ewidencji
- Opracowywanie dokumentów, projektów uchwał wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz stała ich weryfikacja,
- Kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych, pozbywania się nieczystości płynnych, regulaminu dostarczania wody oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy (w tym sprawdzanie stanu faktycznego w terenie),
- Współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
- Planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami,
- Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych wśród mieszkańców w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi.
IV. Wymagane dokumenty
- CV (życiorys), list motywacyjny,
- Kopie dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- Kwestionariusz osobowy,
- Oświadczenie kandydata o:
- posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Kopie świadectw pracy,
- Inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.
V. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca jednozmianowa w budynku Urzędu Gminy Milejczyce oraz w razie potrzeb w terenie,
- Zatrudnienie: umowa o pracę, w pełnym wymiarze, przeciętnie 40 godz. tygodniowo.
- Praca z komputerem; nie występują warunki szkodliwe ani uciążliwe.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu 2014r nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
VII. Miejsce i termin składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Milejczyce ul.Szkolna 5 ,17-332 Milejczyce w sekretariacie lub pocztą na adres Urzędu do dnia 15.04.2014r. do godz. 15:00 , w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nadawcy i adresata oraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi”.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
VIII. Informacje dodatkowe
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
- Procedura naboru odbywać się będzie zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych.
WÓJT GMINY MILEJCZYCE
GRAŻYNA JASZCZUK
Metryka strony