Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Milejczycach ogłasza naborór na wolne stanowisko pracy głównego księgowego

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM, W TYM KIEROWNICZYM STANOWISKU URZĘDNICZYM

 

 

 

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Milejczycach ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko Głównego Księgowego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Milejczycach, ul. Szkolna 5, 17-332 Milejczyce.

 

Milejczyce, 7 luty 2013 r.

 

KIEROWNIK GOPS

 

Piotr Robert Molski

 

 

 


OGŁOSZENIE

 

Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Milejczycach

z dnia 07 luty 2014 r.

o naborze na wolne stanowisko pracy

głównego księgowego

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Milejczycach ul. Szkolna 5, 17-332 Milejczyce.

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Główny księgowy w wymiarze 1/4 etatu w GOPS

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy

1. Wymagania niezbędne w związku ze stanowiskiem pracy:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące niezbędne wymagania:

1) posiada obywatelstwo polskie,

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,

4) spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 – letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 – letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

1) znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, jednostek pomocy społecznej,

2) znajomość zasad ochrony danych osobowych,

3) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,

4) wiedza i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości,

5) doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej,

6) znajomość przepisów: m.in. z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, prawo zamówień publicznych, o podatku od towarów i usług, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku dochodowym od osób prawnych, o samorządzie gminnym, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozliczeń ZUS, umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,

7) znajomość i umiejętność wykorzystania programów komputerowych z pakietu MS Office (Word i Excel), a w szczególności w zakresie oprogramowania finansowo – księgowego oraz systemu bankowości elektronicznej.

8) predyspozycje do pracy na stanowisku głównego księgowego,

9) cechy osobowości takie jak: komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność, odpowiedzialność.

 

IV.  Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy.

Głównemu księgowemu zostaną powierzone obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:

1) prowadzenia rachunkowości jednostki,

2) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,

3) dokonywania wstępnej kontroli:

a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych  i finansowych.

Do obowiązków głównego księgowego należeć będzie w szczególności:

1)  w zakresie księgowości budżetowej:

- prawidłowe i bieżące przygotowanie dowodów księgowych,

- bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji finansowych,

- prowadzenie analityki do kont syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,

- terminowe podliczanie zapisów w urządzeniach księgowych i ich uzgadnianie,

- przygotowywanie rachunków do wypłaty,

- kontrola formalno-rachunkowa dowodów do wypłaty,

- sprawdzenie i rozliczanie dowodów księgowych (kontrola wyciągów bankowych, kontrola raportów księgowych, dekretowanie dowodów księgowych),

- dokonywanie przelewów.

2) w zakresie sprawozdawczości:

- sporządzanie sprawozdań z wykonania funduszu płac,

- sporządzanie deklaracji podatkowych.

3) w zakresie ubezpieczeń społecznych:

- naliczanie i przekazywanie składki na ubezpieczania społeczne i zdrowotne pracowników i świadczeniobiorców,

- naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych świadczeń wynikających z ubezpieczenia społecznego,

- sporządzanie deklaracji i informacji.

4) w zakresie wynagrodzeń pracowników:

- naliczanie i odprowadzanie potrąceń z list płac, w tym: ZUS, PZU, podatek dochodowy i inne,

- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń,

- roczne rozliczanie pracowników z podatku dochodowego.

5) opracowanie planu finansowego oraz sprawozdań z działalności jednostek.

V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) Praca jednozmianowa w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Milejczycach.

2) zatrudnienie od dnia 1 marca 2014 r. na podstawie umowy o pracę z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony nie dłuższy niż 3 miesiące.

3) praca z komputerem.

VI. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu listopadzie nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

VII. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny

2. życiorys (CV),

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4. kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i kopie dotychczasowych świadectw pracy,

5. oświadczenie o niekaralności,

6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

7. oświadczenie o stanie zdrowia, potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku.

VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie GOPS w Milejczycach ul.Szkolna 5, 17-332 Milejcyzce lub pocztą na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko głównego księgowego”, do dnia 21 luty 2014 r. do godz. 1500.

IX. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.

Z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.

Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń GOPS w Milejczycach i w Biuletynie Informacji Publicznej.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego, zostaną odesłane pocztą, bądź istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w Ośrodku.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego na stanowisku wskazanym w niniejszym ogłoszeniu zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o przetwarzaniu danych osobowych (Dz. U. z  2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)

Milejczyce, 07.02.2014 r.

 

KIEROWNIK GOPS

 

Piotr Robert Molski

 


 

 


 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Milejczyce

Wytwarzający/odpowiadający: Patryk Michał Radzicki

Wprowadzający: Patryk Michał Radzicki

Data wprowadzenia: 2014-02-10

Data modyfikacji: 2014-02-10

Opublikował: Patryk Michał Radzicki

Data publikacji: 2014-02-10