Konkurs na stanowisko ds. inwestycji,zamówień publicznych i gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy Milejczyce

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

WÓJT GMINY MILEJCZYCE

OGŁASZA KONKURS

na stanowisko ds. inwestycji,zamówień publicznych i gospodarki nieruchomościami

w Urzędzie Gminy Milejczyce


 

1.Wymagania niezbędne :

1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

2) brak skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

3) nieposzlakowana opinia;

4) posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku – wykształcenie wyższe budowlane lub pokrewne lub wyższe administracyjne,

6) co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie czynności,

7) znajomość przepisów ustaw: o gospodarce nieruchomościami, prawo wodne, prawo budowlane, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,

8) umiejętność obsługi komputera w zakresie programów biurowych,

2. Wymagania dodatkowe :

1) uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej,

2) studia z zakresu zamówień publicznych,

3) umiejętność kosztorysowania robót,

4) umiejętność organizacji pracy własnej;

5) predyspozycje osobowe: dobry stan zdrowia, komunikatywność, kreatywność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji;

6) posiadanie prawa jazdy;

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1) prowadzenie spraw związanych z procesem inwestycyjnym na wszystkich etapach procesu inwestorskiego , w tym:

a) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,

b) sporządzanie umów z wykonawcami,

c) nadzór na nad prowadzonymi inwestycjami i robotami budowlanymi,

2) dbałość o stan i utrzymanie gminnej infrastruktury technicznej i drogowej,w tym prowadzenie ewidencji dróg, prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg , opiniowanie rozwiązań komunikacyjnych,współpraca w tym zakresie z zarządcami,

3) opracowanie niezbędnych analiz i prognoz finansowych inwestycji, w tym przygotowywanie planów wieloletnich ,rozliczanie zadań inwestycyjnych i kontrola kosztów,

4) prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami i gminnym zasobem nieruchomości ,

5) prowadzenie spraw w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych na inwestycje oraz nadzór i współpraca z innymi jednostkami w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych przez te jednostki,w tym kontrola i rozliczanie pozyskanych środków,

4. Warunki pracy:

1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;

2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

3) wykonywanie zadań w miejscach realizacji inwestycji poza siedzibą Urzędu;

4) praca z komputerem.

5. Wymagane dokumenty :

1) CV , list motywacyjny;

2) oświadczenie kandydata o :

a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

b) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);

c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

4) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

5) kwestionariusz osobowy kandydata na wolne stanowisko;

6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w celu skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);

7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach,uprawnieniach i umiejętnościach (kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach ,ukończonych kursach itp.);

6. W miesiącu październiku 2012r w Urzędzie Gminy Milejczyce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.

7. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres : Urząd Gminy Milejczyce , 17-332 Milejczyce, ul. Szkolna 5 lub złożyć osobiście w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko ds. inwestycji,zamówień publicznych i gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy Milejczyce ”, w Urzędzie Gminy Milejczyce ul. Szkolna 5, 17-332 Milejczyce (sekretariat) w terminie do dnia 04 grudnia 2012r do godz.15:00.

Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).

Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)

 

Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.milejczyce.pl. ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Milejczyce.


 


 


 

Wymagane dokumenty aplikacyjne : CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą : „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002r, nr 101, poz. 926 z późn. zm oraz ustawą z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych – Dz. U. Nr 223,poz.1458 z późn.zm. „

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Milejczyce

Wytwarzający/odpowiadający: Patryk Michał Radzicki

Wprowadzający: Patryk Michał Radzicki

Data wprowadzenia: 2012-11-22

Data modyfikacji: 2012-11-22

Opublikował: Patryk Michał Radzicki

Data publikacji: 2012-11-22