Konkurs na stanowisko ds. inwestycji,zamówień publicznych i gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy Milejczyce
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY MILEJCZYCE
OGŁASZA KONKURS
na stanowisko ds. inwestycji,zamówień publicznych i gospodarki nieruchomościami
w Urzędzie Gminy Milejczyce
1.Wymagania niezbędne :
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
2) brak skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) nieposzlakowana opinia;
4) posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku – wykształcenie wyższe budowlane lub pokrewne lub wyższe administracyjne,
6) co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie czynności,
7) znajomość przepisów ustaw: o gospodarce nieruchomościami, prawo wodne, prawo budowlane, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
8) umiejętność obsługi komputera w zakresie programów biurowych,
2. Wymagania dodatkowe :
1) uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej,
2) studia z zakresu zamówień publicznych,
3) umiejętność kosztorysowania robót,
4) umiejętność organizacji pracy własnej;
5) predyspozycje osobowe: dobry stan zdrowia, komunikatywność, kreatywność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji;
6) posiadanie prawa jazdy;
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1) prowadzenie spraw związanych z procesem inwestycyjnym na wszystkich etapach procesu inwestorskiego , w tym:
a) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
b) sporządzanie umów z wykonawcami,
c) nadzór na nad prowadzonymi inwestycjami i robotami budowlanymi,
2) dbałość o stan i utrzymanie gminnej infrastruktury technicznej i drogowej,w tym prowadzenie ewidencji dróg, prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg , opiniowanie rozwiązań komunikacyjnych,współpraca w tym zakresie z zarządcami,
3) opracowanie niezbędnych analiz i prognoz finansowych inwestycji, w tym przygotowywanie planów wieloletnich ,rozliczanie zadań inwestycyjnych i kontrola kosztów,
4) prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami i gminnym zasobem nieruchomości ,
5) prowadzenie spraw w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych na inwestycje oraz nadzór i współpraca z innymi jednostkami w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych przez te jednostki,w tym kontrola i rozliczanie pozyskanych środków,
4. Warunki pracy:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
3) wykonywanie zadań w miejscach realizacji inwestycji poza siedzibą Urzędu;
4) praca z komputerem.
5. Wymagane dokumenty :
1) CV , list motywacyjny;
2) oświadczenie kandydata o :
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
b) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) kwestionariusz osobowy kandydata na wolne stanowisko;
6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w celu skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);
7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach,uprawnieniach i umiejętnościach (kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach ,ukończonych kursach itp.);
6. W miesiącu październiku 2012r w Urzędzie Gminy Milejczyce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
7. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres : Urząd Gminy Milejczyce , 17-332 Milejczyce, ul. Szkolna 5 lub złożyć osobiście w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko ds. inwestycji,zamówień publicznych i gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy Milejczyce ”, w Urzędzie Gminy Milejczyce ul. Szkolna 5, 17-332 Milejczyce (sekretariat) w terminie do dnia 04 grudnia 2012r do godz.15:00.
Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
|
Informacja o rozstrzygnięciu konkursu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.milejczyce.pl. ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Milejczyce.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : CV, list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą : „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002r, nr 101, poz. 926 z późn. zm oraz ustawą z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych – Dz. U. Nr 223,poz.1458 z późn.zm. „
Metryka strony